Telefon: +36 22/513-489
E-mail: rendezveny@varosgondnoksag.hu

Vendéglátós

Fehérvári Advent 2024
Tájékoztató vendéglátós partnereinek részére


Kitelepülés időtartama: 2024.11.22. - 2025.01.01.
Helyszín: 8000 Székesfehérvár, Palotai kapu tér, Városháza tér, Fő utca

Partnereinknek idén is online licit keretén belül értékesítjük bérleményeinket.
A licitálásra a jelentkezési időszak: 2024. október 25-től november 4-ig
Jelentkezni kell vásárunkra, ennek elmulasztása esetén nem tudnak részt venni a licittárgyaláson!

Szeretnénk segítséget nyújtani a jelentkezés és a licitárgyalás menetében! Az online licittárgyaláson való részvétel iránymutatása:

  1. Rendelkezni kell egy élő e-mail-címmel.
  2. Ezzel az e-mail címmel regisztrálni kell, amit IDE KATTINTVA tehet meg!
  3. 2024. október 25, péntek és 2024. november 4, hétfő között jelentkezni kell az adventi vásárra. Jelentkezni IDE KATTINTVA lehet!
  4. A licittárgyalás 2024. november 8-án, pénteken indul. A pontos időpontok megtalálhatók alább, zónákra osztva. 2024. november 7-én emlékeztető levelet küldünk a licitről, amely a pontos időpontokat is tartalmazza.
  5. A licittárgyalás időtartamában licitálni lehet a kiválasztott helyre.

Regisztráció után a megadott felhasználói adatokkal tud majd belépni, a bejelenkezést követően minden információ megtalálható. Kérem, a Licitszabályzat és ÁSZF szabályzatunkat olvassa át figyelmesen! Aktuális eseményünket, amelyre licitálhat mindig a Vásárok szakaszban találja majd meg.

A licitáláshoz szükséges dokumentumok:

  • HACCP igazolás
    A HACCP rendszer több, mint egy igazolás vagy egy dokumentáció, aminek kötelezően és naprakészen meg kell lennie egy élelmiszerrel foglalkozó vállalkozónak. A HACCP kézikönyv egyik fő funkciója az élelmiszerbiztonság megteremtése és a fogyasztó védelme. Ez mindkét fél érdeke!
  • 2 db fotó az installálásról (ne Word formátumban lévő kép legyen)
    Kérem, itt figyeljenek majd jelentkezéskor, hogy EGYSZERRE kell a 2 fotót kijelölni, és maximum 10 MB méretű lehet 1 fájl, és összesen a 2 feltöltendő fájl 40 MB lehet. Ezekre kérnénk felkészülését, hogy ne a licitálás lehetősége előtt legyen belőle esetleges gond a hiánya miatt.

Adventi licittárgyalás tervezett időpontja: 2024. november 08. péntek, 10:00 órától kezdődik.
A licittárgyalás időtartama a különböző zónákban eltérő lesz az alábbiak szerint:

  • 3. zóna Plaza tér licittárgyalása: 10:00 - 10:30 óráig
  • 2. zóna Fő utca Mercure Hotel előtti terület licittárgyalása: 10:30 - 11:00 óráig
  • 1. zóna Városház tér + Harang licittárgyalása: 11:00 - 11:30 óráig
  • 1+” zóna Fő utca licittárgyalása: 11:30-12:00 óráig

E-mail-fiókjában folyamatos tájékoztatást fog kapni a regisztráció sikerességéről, amennyiben nem kap visszaigazoló emailt, hogy jelentkezését az aukcióra elfogadták/vagy nem fogadták el, jelezze felénk!

Szeretnénk felhívni figyelmüket, hogy a faházak bérlése esetén idén is 200.000.- Ft kaució letétele kötelező, mely a vásár végén az áramdíj kifizetése után visszautalásra kerül.
Az elnyert bérlemény teljes bérleti díjának befizetési határideje: 2024.11.12.
Kaució befizetésének határideje: 2024.11.18.

A vásárra jelentkezni IDE KATTINTVA lehet!

Várunk minden kedves már meglévő és új partnerünket vásárunkra. Bármilyen további kérdés, kérés esetén örömmel állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Bankó Annamária
E-mail: rendezveny@varosgondnoksag.hu
Mobil: +36 70 508 7163 

Dénes Edina
E-mail: rendezveny@varosgondnoksag.hu
Mobil: +36 70 518 4996